ارزش بازار بیت کوین در سال 2021 به ۱ تریلیون دلار می رسد
نوشته شده توسط : hamisarf

قیمت بیت کوین در روزهای گذشته رکوردشکنی کرده و در مرز ۲۴ هزار دلار قرار دارد. حالا کارشناسان منتظرند که ارزش بازار بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به ۱ تریلیون دلار برسد.

طبق اعلام مدیر تحقیقات سایت «Blockchain.com» به نام «گریک هیلمن»، بسیاری از بازیگران نهادی اصلی به این موضوع پی برده‌اند که در آینده نه تنها بیت کوین از بین نمی‌رود، بلکه به یک دارایی ذخیره تبدیل می‌شود. افزایش ارزش بازار بیت کوین می‌تواند تهدیدی برای طلا باشد.

در حال حاضر ارزش بازار بیت کوین نزدیک به ۳۵۰ میلیارد دلار است و ارزش بازار طلا تقریبا به ۱۰ تریلیون دلار می‌رسد. قیمت این ارز دیجیتال در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته و حالا در مرز ۲۴ هزار دلار قرار دارد. اگر این روند رشد قیمت همچنان در سال آینده صعودی باشد، ارزش بازار آن چندین برابر خواهد شد.

هیلمن اعلام کرده:

«انتظار دارم بیت کوین سال آینده به یک دارایی تریلیون دلاری تبدیل شود.»

سایت Blockchain.com از رشد ۳۹ درصدی ساخت کیف پول در صرافی ارز دیجیتال خود در طی یکسال گذشته خبر داده. از دسامبر ۲۰۱۹ تا به امروز، نزدیک به ۱۷ میلیون کیف پول جدید در این صرافی ساخته شده‌اند.

ارزش بازار بیت کوین

امسال افراد بیشتری خواهان خریداری ارزهای دیجیتال بوده‌اند و صرافی‌ها با افزایش فروش توکن‌ها روبه‌رو شده‌اند. به گفته هیملن، امروز نزدیک به ۱۰۰ میلیون نفر دارایی ارز دیجیتال دارند.

طبق اعلام این محقق، افزایش قیمت‌های اخیر ناشی از اقدامات سرمایه‌گذاران نهادی است. تراکنش‌ها نشان می‌دهد که صندوق‌های سرمایه‌گذاری نهادی، کسب و کارهای خانوادگی و کمپانی‌های مدیریت پول از طلا به سمت بیت کوین متمایل شده‌اند.

هیلمن انتظار دارد خرید بیت کوین توسط خرده‌فروشی‌ها و سرمایه‌گذاران وال استریت در هفته‌های آینده ادامه داشته باشد. به اعتقاد او، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای که هم اکنون دارای حساب در صرافی‌ها هستند، راحت‌تر از کمپانی‌های بزرگ می‌توانند در وضعیت کنونی بازار تغییر ایجاد کنند.





:: برچسب‌ها: بیتکوین , ارز دیجیتال , صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: